סדנאות בישול במרכז

התחום הכמעט יחיד בעולם שעדיין לא נפגע לגמרי על ידי הטכנולוגיה, זהו תחום הבישול והאפייה. נכון שעם השנים נוספו לנו הרבה מאוד עזרים ומכשירים ההופכים את החיים במטבח לקלים יותר. אך עדיין הכנת האוכל –  הביתי לפחות –  זהו תחום שלא יכול להיעשות באמצעים טכנולוגיים בלבד. אי אפשר (עדיין…) לתכנת את השניצל ולעצב אותו במחשב ולהדפיסו אחר כך באמצעות המדפסת. השניצל דורש יד אנושית שתדפוק, תתבל, תטבול ותטגן… כדי לבשל טוב, כמו שצריך, חייבים ללמוד! אף האדם הכישרוני ביותר ימצא תחומים בהם יוכל להעשיר את הידע שלו ולשפר ולשכלל את הביצועים שלו במטבח. אז למי שמחפש סדנאות בישול במרכז – בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

שפיז – המקום הנכון לעבור סדנת בישול במרכז

מי זו שפיז? שפיז למי שעדיין לא זכה להכיר- זוהי אקדמיה קולינרית איכותית וייחודית בנוף הישראלי. היא פונה אל כל האוכלוסייה הישראלית מכל גווני הקשת ומציעה חוויה לימודית בעולם הבישול והקונדיטוריה שמתאימה גם למקצוענים וגם לחובבנים. הקורסים הללו מצטיינים במקצועיותם בגלל העובדה שסגל השפים המעבירים את הקורסים והסדנאות הינם המומחים והמובילים בארץ בתחומם. יש להם ניסיון רב בהעמדת תלמידים ודורות חדשים של שפים. חשוב לנו לציין כי האקדמיה פועלת באישורה של משרד הכלכלה ושל משרד התמ”ת, ובוגרי הקורסים זוכים אף בתעודה מטעם מדינת ישראל כאשר תעודה זו פותחת עבורם את השערים להשתלבות בענפיה השונים של העולם הקולינרי.

אז אם גם אתם מחפשים סדנאות בישול  –  לכל צורך שהוא. בין אם אתם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם למענכם ולמען בני הבית ובין אם אתם הולכים ‘על גדול’ וחפצים להתמקצע על מנת שתוכלו להשתלב בעולם המקצועי של הבישול. מקומכם אתנו. צרו עמנו קשר ונשמח לחלוק עמכם את הידע המקצועי שלנו!

רוצים להיות חברים שלנו? למידע נוסף השאירו פרטים