סדנת בישול בריא

הטרנד בתחום המזון שצובר הכי הרבה תאוצה בשנים האחרונות זהו תחום הבישול הבריא. אם בעבר רוב רובם של הילדים הגיעו ללימודים עם סנדוויץ’ מרוח בשוקולד, היום כאשר המודעות גברה כמעט ולא נראה כריך כזה. ילדים שלא מוותרים על המתוק יקבלו את האופציה הבריאה יותר של ממרח חרובים שדומה מאוד לשוקולד אך בגרסה בריאה יותר. מלבד זאת נוכל לראות במרכולים השונים כיצד מחלקות המזון הטבעי והבריא מתרחבות כל העת ועגלות הצרכנים אף הן זוכות לארח את מוצרי הבריאות בכמות הרבה יותר גדולה בהשוואה לעבר.

סדנת בישול לאוכל בריא טעים 

האוכל הבריא נדמה משום מה כפחות טעים מהמזון המתועש והעתיר בערכים תזונתיים השואפים לאפס ואף גרוע מכך – במרכיבים העשויים להזיק. אך זה לא חייב להיות כך בהכרח. עם מעט טיפים ועם ידע נכון ניתן להכין מאכלים מזינים ערבים וטעימים המורכבים מרכיבי בריאות נטו. כדי להעביר את המטבח שלנו למטבח בריא חשוב לדעת את הכללים כיצד ליצור תחליפים לכל המאכלים אליהם הורגלנו אנו, ואף חשוב יותר – הילדים, ולהכין מאכלים טעימים ומגרים ללא הרכיבים והתהליכים המזיקים.

מה עושים בסדנת בישול בריא?

נרשמים לסדנת בישול בריא ב – שפיז ומתחילים להיכנס לעניינים… סדנת בישול בריא מעניקה את היסודות ומעניקה תשובות על כל השאלות בתחום- מהו מזון בריא, מהו הבישול הבריא שלא הורס את הרכיבים החשובים במזוננו, איך ניתן להכין תחליפים למאכלים אליהם אנו רגילים, בישול נכון של קטניות, שימוש נכון בקמחים המלאים, ועוד – ועוד נושאים שונים, רבים ומגוונים שיעשו לכם חשק לקפוץ למים ולהתחיל בשינוי שכל כך פחדתם ממנו.

אם גם אתם רוצים לקבל את ה’פוש’ על מנת לצאת לדרך חדשה, מהרו וצרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם במשימת המשימות של החיים – שזוהי השמירה על הגוף שלנו ועל איכות החיים שלנו.

רוצים להיות חברים שלנו? למידע נוסף השאירו פרטים