סדנת בישול טבעוני

כבר מזמן נופץ המיתוס שטען כי אוכל בריא = אוכל שאינו טעים… קיימים היום תחליפים טבעיים רבים כמעט לכל דבר ועם מעט תחכום ניתן ליצור מאכלים בריאים דומים כמעט לגמרי למקור שאינו בריא בלשון המעטה, ואפילו מזיק לבריאות – אם נרצה להגדיר זאת במדויק. כך נוכל למצוא למשל עוגות בריאות על בסיס פירות או מיצים טבעיים, גלידות בריאות, שייקים טבעיים מעולים ללא סוכר ושאר תוספות מזיקות, ועוד היד נטויה. לאחרונה התבשרנו אף על הכנת סוכריות קרמל וסוכריות ג’לי עם מינימום סוכר על בסיס טבעי כמעט לגמרי, כך שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד בתחום…

למה צריך סדנת בישול טבעוני?

הרבה מאוד אנשים מחפשים להתמקצע דווקא בתחום הבישול הטבעוני. הבישול הבריא על טהרת מוצרים מהטבע זהו טרנד שכבר כבש בתים רבים בישראל. אך חשוב ללמוד היטב את הנושא ולהכיר את חומרי הגלם השונים העומדים לרשותנו ואת הטכניקות המועדפות לצורך בישול תוך שמירה על הערכים התזונתיים של המזון. כמו אפייה במקום טיגון, אידוי במקום בישול, ועוד.

סדנה לבישול טבעוני בשפיז

איכות החיים של אנשים הניזונים מהאוכל הטבעוני משודרג לאין ערוך. האנרגיה הרבה והרעננות שחשים לאורך כל היום, המחלות השונות שפוסחות עליהם, איזון בעיות שכבר צצו, כמו יתר לחץ דם או סוכרת וכדומה. אפילו עור הפנים מקבל מראה חדש וצעיר כאשר מתחילים לתת לגוף את הדלק הנכון. כפי שלא נכניס למכונית שמן במקום דלק, כך לא נכניס לגוף רעלים במקום הוויטמינים הדרושים לו.

אך כדי להכין אוכל בריא שהוא גם טעים, עלינו ללמוד להכין אותו כפי שצריך. כדאי לחפש סדנת בישול טבעוני שיעניק את הכלים הבסיסיים לבישול הטבעוני והבריא.

ב’שפיז’ תוכלו למצוא סדנאות שונות ומקצועיות המעניקות כלים באופן חוויתי ומרתק. הצטרפו גם אתם לסדנאות שלנו ותתחילו להבין באמת באוכל…

רוצים להיות חברים שלנו? למידע נוסף השאירו פרטים