קורס טבחות 01

מי שמבקש לרכוש לעצמו כלים ומיומנויות לשיפור התחביב וליצירה במטבח הביתי אינו זקוק לקורס זה ויוכל להסתפק בקורים מסוג יסודות הבישול, מטבח למתחילים וכדומה. אולם מי שמבקש לרכוש לעצמו מקצוע מוכר, כלים מעשיים, פרקטיקה, יסודות תאורטיים, והסמכה מוכרת לעבודה במוסדות, ארגונים, מלונות ומסעדות, הניתנת על ידי משרד התעשייה והמסחר, כדאי שיכוון אל קורס טבחות סוג 1. מטבע הדברים רכישתו של מקצוע לחיים דורש השקעה גדולה יותר הן בזמן והן בעלות הקורס מהכשרות המיועדות לחובבים, אולם התמורה הטמונה בו היא גדולה.

בתקופה של כעשרה חודשים עד שנה, מתחלקים הלימודים להקניית ידע תיאורטי בכתת לימוד המועבר על ידי מיטב המרצים וטובי אנשי המקצוע בתחום, לצד הכשרה מעשית המתקיימת כסטאג’ במטבחים מקצועיים של ענף המלונאות וענף המסעדנות, ומסתכמת בהכנה יסודית לבחינה הממשלתית העיונית המקנה בסופו של תהליך את ההסמכה הנכספת.

נבחרת שפים מובילה

תנאי עבודה מעולים

בית ספר כשר

חומרי גלם משובחים

תוכנית לימודים

קורס טבחות שלב 1 בהיותו מכוון לאנשי מקצוע והמיועדים להשתלב בתחום ככאלה, מציע עולם עשיר של ידע שמביא את עולם הבישול במלואו אולם לא מסתפק בו בלבד. בניית תפריטים, תורת האירוח, תזונה ובריאות, עקרונות הכשרות, יזמות עסקית, תקשורת בינאישית ואפילו עזרה ראשונה: כל אלה הם רק חלק מן הנושאים הנלמדים בקורס. גם הכשרה בשפות צרפתית ואנגלית, בעיקר בהקשר לעולם הקולינארי, מהווים חלק מהקורס, וזאת במטרה לתת את מגוון ומבחר הכלים הטובים שיעמדו לרשות הטבח או הטבחית הצעירים בצעדיהם הראשונים בתחום.

אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הקורס בהצלחה וקבלת התעודה במשרד התמ”ת, הן רבות ומגוונות וניתן להשתלב בטובי המטבחים בארץ, ואף להתקדם לעבר עסק עצמאי בתחום. הקורס המוצע באקדמיה הקולינארית CHEFIZZ הנמצאת במרכז הארץ בעיר פתח תקווה, הכשיר כבר טבחים רבים שמצאו את עצמם בחוויה של רכישת מקצוע לחיים לצד הנאה של ממש מהלימודים. לפרטים והצטרפות התקשרו בהקדם ושריינו את עתידכם.

קורס טבחות 01

במימון המדינה של עד   100%

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף אודות

קורס טבחות 01

רוצים להיות חברים שלנו? למידע נוסף השאירו פרטים